poniedziałek, 14 maja 2012

Maska Kallos Crema al latte

                                                                  http://lorien-cosmetics.pl
KWC
Cena: 10zł/1litr +wysyłka
Dostępność: Nigdy jej nie widziałam w żadnym sklepie, ale na allegro można znaleźć ją bez problemu
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Methosulfate, Parfum*, Phenoxyethanol, Methyldibromo Glutaronitrile, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Casein, Citric Acid, Hydrolized Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Methylisothiazolinone

(*Wszystko co występuje po perfumie jest w minimalnych ilościach, dlatego maska nie jest zbytnio odżywcza, można stosować ją częściej. Nadaje się dla włosów normalnych i zdrowych, dla zniszczonych jest za słaba)

Śliczny, mleczny zapach. Wystarczy nie wiele jej nałożyć by "pływała" we włosach. Konsystencja budyniu.
Nie obciąża bardzo, bo nałożyłam również na włosy na głowie (nie na skalp). Efektem były miękkie i puszyste włosy, które pachniały! Jest to na prawdę w moim przypadku nie lada wyczyn, bo po 30minutach zapach zawsze się "ulatniał".

Użyłam jej dopiero 3 razy, ale już mi się podoba :)

5 komentarzy:

  1. cały czas zastanawiam się czy ją zamówić, ale trochę się boje bo latte od biovaxu kompletnie mi nie podpasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci konkretnie nie pasowało?
      Ta jest dosyć lekka. Posiadaczki bardziej zniszczonych włosów myślę, że po prostu by zbytnio nie zauważyły takich efektów.

      Usuń
  2. muszę się wybrać do hurtowni z produktami do włosów.czytalam wiele do rich opinio o tych maskach kallosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zakupię ją jeszcze raz. Jest super jako maska do częstego używania. Do tego cena przy tak dużym opakowaniu i ten piękny zapach :).

      Usuń
  3. Jedna z najlepszych maseczek :) Otagowałam Cię : http://blondhaircare.blogspot.com/2012/05/tag-lubie-to.html :)

    OdpowiedzUsuń