wtorek, 8 maja 2012

Maski + nawilżający peeling do twarzy.

Przyszły w końcu 3 maski z allegro+odżywka.
Odżywkę nie ja zamówiłam. Skład ma baardzo mocno średni (dużo lekkich silikonów), w połowie perfum, jest do włosów ciemnych z ekstraktem z kakaowca, może trochę przyciemni? :)

Od lewej:
 Maska Kallos Crema al latte- Piękny, kremowo-mleczno-ciasteczkowy zapach, dosyć mocny, więc pewnie będzie utrzymywał się na włosach : ). 10zł/1000ml KWC
Odżywka Prosalon Chantal- Brązowy kolor, zapach dosyć łagodny.
Maska Sleek Line z jedwabiem- Mocny i ładny zapach. 8zł/0.25l KWC
Maska BingoSpa ze spiruliną i keratyną-zapach łagodny, dosyć przyjemny. 10zł/0.5L KWC

Wypróbuję najpierw Kallos'a.

Nawilżający Peeling 

 2 łyżeczki cukru
 2 łyżeczki olejku (delikatnego, np. babydream)
 0.5 łyżeczki oleju rycynowego
 0.5 łyżeczki gliceryny

Baaardzo nawilża, skóra jest mięciutka. Nie nakładałam nawet kremu, a muszę to robić, bo po umyciu/peelingu mam "naciągniętą" i lekko suchą skórę.


2 komentarze:

  1. Naturalne peelingi to świetna sprawa!

    Ja polecam dwie łyżki soli drobnoziarnistej zmieszać z paroma łyżkami dowolnego kuchennego oleju w ilości dla poślizgu i wymasować tym skórę ciała pod prysznicem. Należy założyć rękawice, bo to mocny peeling. Ale efekt po.. powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robilam podobny peeling z cukru, pylku kwiatowego w miodzie i oliwy :)

    OdpowiedzUsuń